Przed Tob膮 podsumowanie i kulisy mojego biznesu z okresu 10 maja do po艂owy czerwca 2019.

Po co to robi臋?

Aby zainspirowa膰 Ci臋 do tego, co jest mo偶liwe, jak dzia艂a biznes, jak dzia艂aj膮 ludzie oraz pokaza膰 jak dzia艂amy my. Dla mnie zawsze s艂uchanie o kulisach tworzenia biznes贸w czy kulisach tworzenia film贸w 馃檪 jest inspiruj膮ce. Dlatego te偶 dziel臋, si臋 tym co jest dobre i trudne w naszym biznesie.

Przed nami moje wnioski o hejcie jaki si臋 pojawi艂 oraz dlaczego zaczynam planowa膰 dzia艂ania za granic膮, a tak偶e:

  1. Co si臋 dzia艂o 10 maja – 11 czerwca 2019
  2. Kulisy pracy – kluczowe detale
  3. Najcz臋stsze pytania od klient贸w
  4. Zdobyte kontrakty, trwaj膮ce rozmowy
  5. M贸j rozw贸j
  6. Nasze sukcesy i wnioski
  7. Nasze pora偶ki, b艂臋dy, wyzwania i wnioski
  8. Case study klienta i jego sukces
  9. Co teraz planujemy

Zainteresowany? Zapraszam do:聽

  • przeczytania ca艂o艣ci artyku艂u
  • lub ods艂uchania聽podcastu – poni偶ej znajdziesz odtwarzacz, ale mo偶esz go s艂ucha膰 na iTunes, Spotify oraz na Androidzie (np. w aplikacji Podcast Addict)
  • lub do obejrzenia video na YouTube – poni偶ej znajdziesz odtwarzacz

1. Co si臋 dzia艂o 10 maja – 11 czerwca 2019

  • Zrealizowali艣my kampani臋 Leadership Mindset – pierwsze szkolenie otwarte od lat!
  • Kolejne 3 zjazdy Akademii SMIT dla firmy ubezpieczeniowej
  • Trzeci zjazd warsztatu strategicznego dla firmy leasingowej
  • Drugi zjazd Akademii Zwinnego Przyw贸dztwa dla firmy produkcyjnej
  • Dwukrotna przerwa w Live na FB
  • Uczestniczy艂em w I love eCommerce
  • Wyst臋p na Dniach Skandynawskich w Szczecinie
  • Praca z 8 przedsi臋biorcami trwa
  • 艁膮cznie zrealizowa艂em 27 sesji 1na1
  • Kampania szko艂y doradc贸w si臋 zako艅czy艂a – 5 nowych os贸b na kursie oraz 4 osoby na indywidualnym cyklu rozwoju
  • Warsztat po angielsku dla jednej z najwi臋kszych firm produkcyjnych
  • Dwie lub trzy nowe osoby do艂膮cz膮 do ILZ: facebook, adwords, seo

2. Kulisy pracy – kluczowe detale

  • Kampania Leadership Mindset
  • W tym okresie prowadzili艣my kampani臋 Leadership Mindset
  • Przeprowadzili艣my 2 webinary – ponad 1700 zapis贸w
  • Ponad 1000 os贸b nowych w bazie Newslettera
  • Napisa艂em 4 bardzo warto艣ciowe artyku艂y. Zrobimy z tego e-book biznesowy
  • Wprowadzili艣my w trakcie kampanii nowe osoby: Kamila i Mart臋, kt贸rzy zacz臋li nam pomaga膰 ustawia膰 reklamy w social mediach. B臋dziemy obserwowa膰 efekty.
  • Efekt sprzeda偶owy:
    1. 17 os贸b na warsztacie
    2. + 50 os贸b na zamkni臋tym warsztacie – 3 firmy zdecydowa艂y si臋 na warsztaty u siebie, a nie w otwartym gronie
    3. Zdobyte w 70% dwa kontrakty firmowe na poziomie 80 000 PLN z potencja艂em na 150 000 PLN.

Hejt

  • Pojawi艂 si臋 hejter. Jest to by艂y klient, kt贸ry nie jest zadowolony z pracy 1na1 i za cel obra艂 sobie m贸wienie, jaki jestem z艂y. Ma oczywi艣cie prawo do wyra偶ania opinii, ale nie ma prawa do m贸wienia nieprawdy. Klient mia艂 tak du偶e oczekiwania, 偶e brak efektu naszej pracy doprowadzi艂 go do du偶ej frustracji. Nie mog臋 ujawnia膰 szczeg贸艂贸w tej pracy, wi臋c ci臋偶ko jest publicznie, na social mediach odpowiada膰 mu na s艂owa krytyki. Musia艂bym ujawnia膰 szczeg贸艂y naszej pracy, aby rzetelnie mu odpowiada膰.

Dlatego na razie tego nie robi臋. Jest to pierwszy taki przypadek w mojej 13-letniej karierze. B臋dziemy decydowa膰 co z tym zrobi膰.
Co wa偶ne, nie trafia to we mnie emocjonalnie, poniewa偶 jestem w 100% pewny jako艣ci swojej pracy. Jednak faktem jest to, 偶e nie ka偶demu mog艂em przez te lata pom贸c na tyle, na ile by tego oczekiwa艂.

Jednocze艣nie z poziomu relacji z klientami, wizerunku, biznesu to jest moment, aby si臋 tym zaj膮膰. S膮 trzy scenariusze:

  1. Pozwoli膰 mu na dzia艂ania
  2. Indywidualnie z nim porozmawia膰
  3. Skierowa膰 spraw臋 na drog臋 prawno-s膮dow膮. W ci膮gu tygodnia zdecydujemy.

3. Najcz臋stsze pytania od klient贸w

  • 4 zapytania o wyst臋p oraz warsztaty po angielsku
  • 3 zapytania o doradztwo strategiczne
  • 12 zapyta艅 o prac臋 indywidualn膮, w tym nad emocjami

4. Zdobyte kontrakty, trwaj膮ce rozmowy

  • Wsparcie dla dw贸ch prezes贸w sp贸艂ek – ka偶dy ma pod sob膮 ponad 300 os贸b i 艂膮cznie robi膮 250 mln obrotu 聽
  • 4 rozmowy w sprawie kontrakt贸w na 2019-2020 o warto艣ci ponad 1,5 mln PLN w toku

5. M贸j rozw贸j

      • Szlifowanie angielskiego
      • Gotowo艣膰 do wyj艣cia za granic臋 – dzi臋ki ostatnim do艣wiadczeniom czuj臋 gotowo艣膰 pracy po angielsku za granic膮
      • Pocz膮tek kr臋cenia teledysku

6. Nasze sukcesy i wnioski

      1. Ca艂y okres 10 maja-11 czerwca to wiele ma艂ych i wi臋kszych sukces贸w. Dobry czas.
      2. Do 11 czerwca zrobili艣my 150% zysku ca艂ego roku 2018
      3. Nie zach艂ystujemy si臋 sukcesem. Z rado艣ci膮, ale pokornie planujemy dzia艂ania na 2019-2020.

7. Nasze pora偶ki, b艂臋dy, wyzwania i wnioski

  • Celowali艣my w 10 os贸b na Szko艂臋 Doradc贸w. Efekt to 5 + osoby na wsparcie 1na1.
    1. Poczekamy do ko艅ca roku, poniewa偶 produkt VIP za 30 000 PLN nie sprzedaje si臋 w ci膮gu miesi膮ca.
    2. Potrzebujemy systematycznie komunikowa膰 ofert臋聽Szko艂y Doradc贸w i zastanowi膰 si臋 nad wersj膮聽grupow膮.
  • Celowali艣my w 50 os贸b indywidualnych w ramach Leadership Mindset. Mamy 17. Co prawda jest 50 uczestnik贸w na 3 warsztaty zamkni臋te dla 3 firm, wi臋c w sumie 67, ale zale偶y nam dotarciu szerzej do klient贸w indywidualnych r贸wnie偶.

Wniosek:

      1. Od lat nie robili艣my otwartych warsztat贸w dla klient贸w indywidualnych, wi臋c je艣li chcemy to robi膰, potrzebujemy systematycznie komunikowa膰 takie inicjatywy. Przyzwyczaili艣my klient贸w do ofert online, 1na1 oraz dla firm.
      2. Musimy zweryfikowa膰 nasz膮聽baz臋 pod k膮tem potencja艂u takiej oferty otwartej oraz ukierunkowa膰 inaczej bud偶et reklamowy.

8. Case study klienta i jego sukces

a)聽 W tym okresie mia艂em 27 sesji 1na1 i m贸g艂bym ksi膮偶k臋 napisa膰 bazuj膮c na tym, co si臋 na nich dzia艂o. Chc臋 si臋 podzieli膰 inspiracj膮 od dw贸ch klient贸w.

b) 1 Klient – od niepewno艣ci do strategii firmy

      • Z jedn膮 z w艂a艣cicielek firmy zacz臋li艣my prac臋 nad niepewno艣ci膮 zwi膮zan膮 z podejmowanymi decyzjami i obawami, czy firma idzie w dobrym kierunku. Te pocz膮tkowe emocje nie wynika艂y z problem贸w z pewno艣ci膮 siebie, ale z braku jasnej wizji i strategii firmy. Dlatego krok po kroku zacz臋li艣my budowa膰 strategi臋 firmy oraz porz膮dkowa膰 to, co ju偶 jest. To niezwyk艂e, jak porz膮dkowanie my艣li na kartce papieru, rozja艣nianie wizji przysz艂o艣ci do艂adowuje i dodaje pewno艣ci.

c) 2 Klient – chaos i przyt艂oczenie a wyciszenie umys艂u

        • Sytuacja tego klienta pokazuje, jak nawarstwienie si臋 wyzwa艅 zwi膮zanych z ma艂ym dzieckiem w domu, zm臋czenia 偶ony oraz du偶ej ilo艣ci projekt贸w w firmie potrafi wybi膰. Pomimo tego, 偶e maj膮 nowe mieszkanie, wi臋kszy zesp贸艂, du偶e kontrakty, s膮 ustawieni finansowo na 10+ lat, to napi臋cie w g艂owie i ciele tego klienta si臋ga艂o zenitu.
          Kluczowe by艂o w tej sytuacji uporz膮dkowanie my艣li oraz praca nad medytacj膮聽i kontemplacj膮, a tak偶e u艣wiadomienie sobie, 偶e na pewne tematy nie mamy wp艂ywu i nie mo偶emy z nimi walczy膰. Je艣li b臋dziemy to robi膰, wtedy przegramy i si臋聽wypalimy.

d) 3 Klient – od sukcesu przez brak dbania o siebie do wdzi臋czno艣ci

        • Ten proces i te spotkania by艂y wr臋cz magiczne. Si艂a energii jaka wytwarza艂a si臋 na tych spotkaniach by艂a ogromna. Ten klient ma maj膮tek osobisty w wysoko艣ci 5 mln z艂 i zarobki miesi臋cznie w korporacji na poziomie 40 000 PLN. Jednak przez ca艂e 偶ycie dba艂 o wszystko i wszystkich, ale nie o siebie. Ma obecnie 54 lata. W ko艅cu dojrza艂 do tego, aby zrobi膰 co艣 dla siebie, ale nie potrafi艂. To kolejna osoba w ostatnim p贸艂roczu, kt贸ra m贸wi do mnie: Adam, ja siebie karz臋 za to, 偶e co艣 chc臋 dla siebie zrobi膰! Takie procesy s膮 zawsze g艂臋bokie. Na trzeciej sesji powiedzia艂: wreszcie mog臋 i potrafi臋 by膰 sobie wdzi臋czny i nie mam wyrzut贸w sumienia, 偶e dbam o siebie! M贸j maj膮tek jest niczym w por贸wnaniu do tego uczucia!

9. Co teraz planujemy

    • Podsumowanie p贸艂roczne
    • Rozmowy rozwojowe z pracownikami
    • Zbudowanie konkretnego planu na jesie艅 2019
    • Stworzenie precyzyjniejszej wizji na 2020
    • Przypilnowanie tocz膮cych si臋 rozm贸w z firmami
    • Podj臋cie decyzji o sta艂ym zatrudnieniu kolejnych os贸b do
      • Adwords
      • Marketing online
      • SEO – pozycjonowanie
      • Sprzeda偶 przez telefon
    • Odpoczynek

Dowiedz si臋 co wp艂ynie na Twoje zarobki i聽skuteczno艣膰 w kolejnych latach

i zwi臋ksz swoje przychody oraz wyprzed藕 konkurencj臋

Podaj swoje imi臋 oraz adres e-mail, aby pobra膰 bezp艂atne fragmenty ksi膮偶ki 鈥炁歝iana鈥 i do艂膮czy膰 do ponad 10 000 os贸b, kt贸re co tydzie艅 otrzymuj膮 bezp艂atne artyku艂y z zarz膮dzania, psychologii biznesu i zmiany.

Administratorem Twoich danych osobowych b臋dzie Instytut Lider贸w Zmian S.C. z siedzib膮 w Warszawie (00-728) przy ul. Kierbedzia 6/92, NIP: 9512232706, REGON: 141163520. Szczeg贸艂y zwi膮zane z przetwarzaniem danych znajdziesz w Polityce prywatno艣ci.

Adam D臋bowski

Adam D臋bowski

Od 2006 roku pomagam ludziom i firmom w wi臋kszej skuteczno艣ci zarz膮dzania zespo艂em i zmian膮. Wspieram w rozwoju przyw贸dztwa i w osi膮ganiu lepszych efekt贸w w kr贸tszym czasie. Wspieram zespo艂y w polepszaniu komunikacji i wsp贸艂pracy. Ucz臋, jak pokonywa膰 op贸r.

Dodaj komentarz

Tw贸j adres email nie zostanie opublikowany. Pola, kt贸rych wype艂nienie jest wymagane, s膮 oznaczone symbolem *