Przedsprzedaż książki „Ściana” została zakończona.
Wysyłka książek nastąpi po 13 grudnia 2018.

Każdy człowiek, przedsiębiorca, menedżer, zespół, firma dochodzi w pewnym momencie do ściany.

Dotychczas wszystko szło płynnie, była sprzedaż, były projekty, zlecenia i efekty, były dobra atmosfera i energia wśród ludzi.

Ścianą nie musi być wielki kataklizm prowadzący do rozpadu kariery, firmy czy zespołu, mogą być to małe napięcia, opory, bunty, konflikty, które zaburzają dotychczasowy ład. Mogą to też jednak być duże zmiany, pożary, które kończą pewien etap. Zaczyna się coś sypać, przestaje być tak jak kiedyś ‒ i nagle nie wiadomo, co zrobić. Brakuje pomysłów. Pojawiają się napięcie, stres, poczucie braku wpływu, kontroli.

Przecież było tak dobrze, a tu nagle zespół się rozpada, motywacja spada, brakuje sprzedaży, przestajemy się dogadywać, a nawet sobie nawzajem ufać. Przychodzą zdenerwowanie, żal, pretensje, brak szczerości, otwartości między ludźmi. Odczuwamy napięcie, marazm, niechęć, brak energii, brak siły do podejmowania wyzwań i decyzji. Wiemy, że da się z tego jakoś wyjść, ale brakuje pomysłu.

To właśnie ściana. Chcesz iść dalej, ale się odbijasz. Co robić?

Odbierz bezpłatne fragmenty

Podaj swoje imię oraz adres email, aby odebrać bezpłatne fragmenty książki oraz nagranie audio, na którym Adam Dębowski czyta fragment książki.

Administratorem Twoich danych osobowych będzie Instytut Liderów Zmian S.C. z siedzibą w Warszawie (00-728) przy ul. Kierbedzia 6/92, NIP: 9512232706, REGON: 141163520. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych znajdziesz w Polityce prywatności.

„Ściana” jest sprzeciwem wobec:

  • Powierzchownej komunikacji, która prowadzi do frustracji i byle jakich efektów.
  • Braku szczerości i podkopywania się zamiast zdrowej współpracy.
  • Sytuacji, kiedy ludzie z potencjałem i świetnymi pomysłami odbijają się od ścian, jakie stawiają przed nimi inni – szefowie, menadżerowie, współpracownicy czy bliscy.
  • Stagnacji w życiu i biznesie, spowodowanej brakiem mocy, by pchnąć rzeczy do przodu.

I w związku z tym promuje:

  • Nazywanie trudnych spraw po imieniu (wreszcie) i umiejętność rozkładania ich na czynniki pierwsze.
  • Głębsze spojrzenie, które daje lepsze zrozumienie siebie, innych ludzi i sytuacji wokół.
  • Zdrową, bezstresową i pełną szacunku komunikację, która jednocześnie prowadzi do efektów.
  • Mądre i spokojne rozwijanie siebie oraz biznesu, w oparciu o stabilne poczucie wartości.

Wyobraź sobie człowieka, który...

Żyje w świecie ciągłych zmian. Ich tempo w ostatnich latach wyraźnie się zwiększyło. Nic już nie jest pewne – ani dzisiejsza stabilność, ani jutrzejszy sukces. Jednego dnia wszystko wydaje się iść w dobrym kierunku, a drugiego rozsypuje się na kawałki. Rzeczywistość dostarcza nowych wyzwań. Potrzeby rynku, pracy i innych ludzi zdają się co chwilę być inne. Nic dziwnego, że ten człowiek ma poczucie chaosu i czasem czuje się przygnieciony zmianami, które wydają się być poza jego kontrolą.

W swoim życiu często napotyka opór. Ścianę, przed którą staje i nie może pójść dalej. W pracy nie może się przebić ze swoim pomysłem – znów go olali i nie docenili inicjatywy. Albo nie wie, jak ma zakomunikować, że chciałby czegoś więcej. Nie chodzi o nic wielkiego, o zwykłe, proste, a jednak ważne rzeczy – lecz za każdym razem słyszy: „może w nowym kwartale. Nie ma pieniędzy. Nie ma możliwości. Nie da się”.

W życiu prywatnym – siłuje się z celami, które sobie wyznaczył, lecz najczęściej kończy w parterze. Myśli sobie: „jestem za słaby. To się nigdy nie uda. To nie dla mnie”. Dodatkowo ścianę stawia przed nim rodzina, praca, rynek i w końcu – on sam. Problemy powtarzają się. Powracają w innym opakowaniu, ale pod spodem wciąż jest to samo. To prowadzi do poczucia, że kręci się w kółko.

Frustracja raz pcha go do poczynienia jakichś zmian, innym razem skłania do wycofania się. Dlatego coraz częściej wybiera bierne oglądanie seriali lub inne proste przyjemności, czując, że i tak nic się nie zmieni, więc równie dobrze można przestać próbować. Świat stawia jednak dość jasne warunki: albo sobie poradzisz i pójdziesz do przodu, albo ryzykujesz zgnuśnieniem. Logicznie, wybór wydaje się oczywisty. Tyle że to szalenie trudne w świecie, w którym…

  • Większość ludzi nie potrafi prowadzić dialogu, który zmierza do efektów. Więcej jest kłótni niż sensownej rozmowy.
  • Wzajemne niezrozumienie jest na porządku dziennym.
  • Niewielu zna psychologiczne mechanizmy, które kierują nami od środka – i dlatego poruszamy się głównie po powierzchni. Tak w swojej pracy zawodowej, jak i w relacjach z innymi ludźmi.
  • Nie ma świadomości wewnętrznych oporów, jakie istnieją w sobie i w innych. Dlatego organizacje oraz ludzie, którzy je tworzą, co rusz się blokują.
  • Zmienność dotyka wszystkich, ale tylko nieliczni sobie z tym radzą.
  • Firmy i rynek jako całość wciąż są mało pro-ludzkie, a cele biznesowe są ważniejsze od samego człowieka.

Brzmi znajomo?

Być może w całości lub częściowo identyfikujesz się z bohaterem naszej historii. Nie jest Ci obcy świat, w jakim funkcjonuje. Nie byłoby w tym nic dziwnego, ponieważ te problemy w pewnym stopniu dotyczą każdego, tylko mało kto o tym mówi.

Chcemy, żeby było inaczej. Chcemy wreszcie nazwać pewne rzeczy po imieniu i dać bardzo konkretne, praktyczne rozwiązania, poparte solidną wiedzą biznesowo-psychologiczną. Chcemy o tym porozmawiać. Rzucić więcej światła i zrozumienia na to, co dzieje się wokół. Zaproponować inne spojrzenie.

Ostatecznie ma to prowadzić do zmiany. Tak w czytelniku, jak i w otaczającym go świecie. Chcemy świata, w którym ludzie potrafią ze sobą rozmawiać na trudne tematy, bez przepychanek i dbania wyłącznie o swoje interesy. Gdzie jest mniej frustracji, a więcej zrozumienia i wynikających z niego konstruktywnych działań. Gdzie ludzie pracują mądrze i efektywnie, jednocześnie nie spalając się.

Potrafią wpływać na siebie samych i rozwijać się wewnętrznie. Patrzeć głębiej i zadawać odpowiednie pytania. Nie gnuśnieć, tylko iść do przodu, łagodnie pokonując stojące na drodze opory. I wreszcie: chcemy, aby biznes służył nie tylko generowaniu pieniędzy, ale również zmiany rzeczywistości na lepsze.

Jeśli i Ty chcesz tego w sobie oraz w świecie, to…

„Ściana” jest książką dla Ciebie!

Naucz się pokonywać ograniczenia, jakie stawiają przed Tobą inni ludzie i Twoja własna psychika.

Dla kogo jest ta książka

Dla pracowników

Nie musisz być wysoko w firmowej hierarchii – również jako “zwykły” pracownik możesz wywierać wpływ na swoje otoczenie. Firma czasem wydaje się zabetonowana, ale ten „beton” tkwi tak naprawdę w umysłach ludzi. Krusząc go, torujesz sobie drogę do lepszego stanowiska, większych pieniędzy i większej satysfakcji z pracy.

Dla menadżerów

Zarządzanie to zajęcie tyleż satysfakcjonujące i ambitne, co trudne, skomplikowane i nieraz frustrujące. Sprawniej poruszając się w zmianie, komunikując się lepiej i znając głębokie, psychologiczne mechanizmy, które nami kierują, wyprowadzisz siebie i zespół na zupełnie nowy poziom.

Dla przedsiębiorców

Prowadzenie firmy ciągle dostarcza nowych wyzwań. Jak połapać się w stale zmieniających się potrzebach rynku i klientów? Jak zachować sprawność działania, elastyczność i zarazem spokój wewnętrzny? Jak skutecznie zarządzać i nie zwariować? Oto pytania, na które odpowiedź chce znać wielu przedsiębiorców.

Dla obecnych i przyszłych liderów zmian

Liderem się nie rodzi – liderem się staje. Kluczowe jest rozwijanie w sobie tzw. inner leadershipu, czyli postawy, sposobu myślenia i umiejętności, dzięki którym jesteś nie tylko biernym uczestnikiem, ale inicjatorem zmian na lepsze – w sobie, w innych i w organizacji.

Co zyskasz dzięki tej książce

Co da Ci książka

01.

Pokonasz opór

W sobie, w pracownikach, współpracownikach, przełożonych i podwładnych oraz w każdym, z kim dzielisz wspólne sprawy. Wszyscy natrafiają czasem na ścianę i nie mogą pójść dalej. Tą ścianą najczęściej okazuje się opór, który jest wewnątrz. I żeby go przepracować, żeby zburzyć ścianę oddzielającą nas od czegoś więcej, trzeba zajrzeć głębiej…
02.

Poznasz mechanizmy, jakie rządzą ludzką psychiką

Kiedy zrozumiesz siebie i innych, otworzy się przed Tobą nowa rzeczywistość. Sytuacje zaczną mieć sens. Zauważysz, jak duży wpływ masz na siebie oraz na innych ludzi. Nabierając głębszego spojrzenia, przestaniesz się czuć jak we mgle i nauczysz się panować nad otaczającym Cię chaosem.
03.

Trudne rozmowy przestaną być problemem

Prowadzenie dialogu to jedna z najtrudniejszych sztuk do opanowania, a zarazem filar sukcesu w każdej dziedzinie życia. W szczególności w biznesie. Efekty pojawiają się wtedy, kiedy ludzie w rozmowie dają sobie szacunek i zrozumienie, zarazem jasno komunikując własne potrzeby i wizję świata.
04.

Podszlifujesz swój charakter

Jeśli nie pracujesz nad swoimi Cechami, Emocjami, Mentalnością i Kompetencjami (CEMK), może Ci się nigdy nie udać osiągnąć założonych celów. Owoce naszych działań są pochodną tego, co nosimy wewnątrz. Nowe wyzwania w życiu testują nasz charakter. Tylko praca nad nim może zagwarantować, że im podołamy.
05.

Zwiększysz swoją inteligencję emocjonalną

Wielu ludzi o wysokiej ogólnej inteligencji nie ma dobrze rozwiniętej inteligencji emocjonalnej. Radzenie sobie z emocjami swoimi i innych jest nieodłącznym elementem sprawnego działania przy jednoczesnym zachowaniu spokoju i nie spalaniu się w środku. To również fundament biznesowego świata 3.0.
06.

Poznasz najważniejsze elementy Change Value Process (CVP),

czyli filozofii i metodologii zarządzania zmianą stworzoną przez Adama Dębowskiego. Jest to konkretny zestaw metod, który pozwala rozwiązywać konflikty, mediować, rozmawiać tak, aby nie doprowadzać do napięć w trudnych rozmowach. CVP pozwala zrozumieć ludzką psychikę, stać się praktycznym psychologiem biznesu, który wie więcej o innych niż oni sami o sobie.
07.

Poczujesz przyjemność z czytania

Książka została pomyślana i napisana w taki sposób, aby czytanie jej nie było trudnym, męczącym procesem. Zamiast tego, wiedza przekazywana jest dzięki licznym przykładom z życia i biznesu oraz żywemu dialogowi między dwójką autorów: psychologiem i doradcą biznesowym z wieloletnim doświadczeniem oraz dziennikarzem, który nie boi się drążyć tematu i zadawać niewygodnych pytań. Przystępna forma, wartki język i dużo praktycznej wiedzy.

Fakty

2
autorów

300+
stron praktycznej wiedzy

½
tej książki to dialog

20+
przykładów z biznesu i życia

Już teraz poznaj, co zawierają poszczególne rozdziały

Rozdział 1

Zmiany na świecie i rosnąca rola inteligencji emocjonalnej w biznesie

  • O co chodzi z tą książką?
  • Zacznijmy od początku
  • Rola inteligencji emocjonalnej w zmieniającym się świecie
  • Różnice między pracownikami a przedsiębiorcami się zacierają
  • Myślenie przedsiębiorcze vs. myślenie etatowe. Budowanie marki osobistej
  • Różnice między światem 1.0, 2.0 a 3.0

Rozdział 2

Zrozum naturę zmian i ludzkiej psychiki oraz poznaj częste źródła problemów w komunikacji

  • Zrozumieć etapowość zmian
  • Czy ludzie naprawdę są głąbami? O naturze ględzenia
  • Intencje, czyli poznaj prawdziwy powód
  • Wzajemne zrozumienie. Czy mówicie wspólnym językiem?
  • Uwolnij to, co ukryte. Dotknij cienia – uwolnij opór
  • Kwestionariusz cienia innych ludzi według CVP
  • Cienie w komunikacji. Zwracaj uwagę na emocje i nazywaj je
  • Negatywne reakcje innych nie muszą dotyczyć ciebie
  • Ewolucja osobista. Osiem etapów zmiany według CVP

Rozdział 3

Praktycznie o pokonywaniu oporu, komunikacji i prowadzeniu relacji w biznesie (oraz poza nim)

  • Ewolucja osobista. Jak pokonywać kolejne etapy zmiany?
  • Model RESOLVE. Etapy rozmowy a etapy ewolucji
  • Niezrozumienie przyczyny i intencji, czyli jedno z głównych źródeł oporu
  • Dwa rodzaje wywierania wpływu: bezpośredni i pośredni
  • Skala zaangażowania. Bierz tyle, ile dajesz
  • Piramida efektywności. Efekty mają swoje źródło w komunikacji
  • Koło pytań – integralny model dochodzenia do esencji problemów i celów

Rozdział 4

Efekty wsparte na fundamencie poczucia wartości

  • Samo postawienie celu to za mało. Poziomy strategiczne według CVP
  • CEMK-i, czyli szlifowanie charakteru swojego i innych
  • Dotknij cienia i nie bój się zadawać sobie trudnych pytań
  • Poczucie wartości. Jak czujesz się ze sobą i jaką wartość wnosisz do świata?
  • Uważaj, by nie czerpać poczucia wartości z nadmiaru pracy
  • Poczucie wartości wykonywanej pracy
  • Mierzenie się z tym, co nas przerasta
  • Pamiętaj, że człowiek rozwija się spiralnie, a na drodze czekają opory

Każdy kto choć trochę mnie zna, ceni, szanuje, uczy się ode mnie i jest w mojej bazie mailingowej oraz na social media powinien mieć tę książkę. To duża część mnie. Posiadanie jej realnie wpłynie na życie i karierę czytelnika. Jest tu ogrom wniosków, przemyśleń oraz bardzo praktycznej wiedzy, która pomoże w trudnych rozmowach, w radzeniu sobie z przygniatającymi problemami, w zmianach i w zarządzaniu zmianą oraz w sytuacjach, gdy opór w nas lub w innych doprowadza nas przed ścianę. Jak tę ścianę zburzyć, zmienić albo obejść – o tym jest ta książka. Pomaga w obecnych wyzwaniach oraz przygotowuje do zmian i przyszłości.

Adam Dębowski

Dlaczego warto przeczytać tę książkę

01.

Aby pokonywać własne blokady i obawy

Bez wewnętrznego oporu jesteśmy w stanie działać skuteczniej, czerpiąc z tego większą przyjemność. Chcemy przybliżyć tę ideę i przedstawić właściwe według nas podejście oraz narzędzia, dzięki którym opór może się zmniejszyć.
02.

Aby lepiej przekonywać, zachowując etyczne zasady

Umiejętność przekonania kogoś do swojego produktu, usługi, idei czy do siebie – jako osoby – jest jedną z kluczowych umiejętności w dzisiejszym świecie. Zalew informacji i ogromna ich dostępność sprawiają, że wybić mogą się tylko ci, którzy wiedzą, jak docierać do innych.
03.

Aby zmniejszyć chaos – poukładać swoje myśli i spojrzeć z dystansu na to, co się robi

Bardzo wielu ambitnych ludzi boryka się z chaosem myśli i natłokiem spraw. Wkrada się chaos, a z nim przeciążenie i niepokój. Fundamentem CVP jest przekonanie, że bardziej męczymy się myśleniem o rzeczach, niż samym ich robieniem.
04.

Aby przebić ścianę, wyjść z klatki oraz ze stetryczałej mentalności

Jeśli napotykasz na przeszkodę, to mając te cechy, emocje, mentalność i kompetencje, które masz, nie pójdziesz dalej, nie udźwigniesz większego zespołu, nie awansujesz, nie zmienisz pracy na lepszą. Aby mogła zajść upragniona zmiana w świecie zewnętrznym, często najpierw trzeba poukładać to, co wewnątrz.
05.

Aby człowiek przeszedł transformację, a wraz z nim – aby przeszła ją firma czy dział

Czytelnik po przeczytaniu książki – poznając przedstawioną w niej filozofię, historie wzięte z życia oraz spostrzeżenia autorów – może odnieść wrażenie, że coś zadziało się w jego głowie. Została zapoczątkowana pozytywna zmiana, która w dalszej kolejności emanuje również na innych ludzi.
06.

Aby wpływać na mentalność i postawy

Ludzie, którzy nas otaczają, nieraz mogą wydawać się głupi, irytujący i nieprzydatni. Zamiast ich odrzucać, można przynajmniej spróbować do nich dotrzeć. Zobaczyć, co tkwi u podstawy ich zachowań i nadać temu nowy kierunek. Czasem jedno dobrze zadane pytanie sprawia, że zachodzi zmiana.
07.

Aby dawać wartość w biznesie i relacjach oraz aby tworzyć własne poczucie wartości

Książka daje konkretne narzędzia, które pomagają stworzyć wartość biznesową – czyli lepsze wyniki i relacje biznesowe, a także poznać siebie i czuć się ze sobą spokojnie i bezpiecznie.

Czym jest „Ściana” według autorów

Być może pojawią się pytania

Czy to kolejna książka o rozwoju osobistym?

Nie. Nie znajdziesz tutaj treści typu: „stawiaj cele i wyobrażaj sobie, że one się spełniają” czy historii „od zera do bohatera”. Nie znajdziesz prostych technik motywacyjnych ani przebrzmiałych teorii. To książka, która nazywa konkretne i niełatwe tematy, które wpływają na nas, nasze emocje, karierę i współpracę z innymi, oraz daje wskazówki, jak sobie z nimi radzić.

Czy to kolejna ogólna książka o biznesie?

Nie. Książka dotyka psychologii biznesu w sposób praktyczny i odpowiada na realne sytuacje, które spotykają nas na co dzień. Jednocześnie zmusza do myślenia i refleksji, ale nie wciąga w filozofowanie bez odpowiedzi. Pomaga stworzyć konkretne rozwiązania w pracy i życiu prywatnym.

Co jeśli kupię, a po kilku stronach mi się nie spodoba?

Zawsze jest taka możliwość. Dlatego udostępniamy bezpłatnie fragmenty książki, aby zweryfikować tematykę i styl, w jakim została napisana

Czy znów wciągnę się w czytanie i nic mi to nie da?

Zazwyczaj taki efekt jest wtedy, gdy czytamy mądre rzeczy, ale pozostajemy z wątpliwościami, które blokują nas przed działaniem. Specjalnie wprowadzony dialog, rozmowa między Adamem i Wojtkiem, sprawia, że sami sobie odpowiadamy na nasze obawy. Treść wychodzi naprzeciw wątpliwościom i na bieżąco usuwa “ściany”, które tworzymy w swojej głowie.

Moją rolę w pisaniu „Ściany” można określić jako adwokata diabła. Adam ma ogromną wiedzę, lecz jeśli miała powstać z tego książka, trzeba było wiele rzeczy zakwestionować. Poddać próbie i zderzyć z wątpliwościami. Nadać tej wiedzy odpowiednią formę i strukturę. Udało nam się to osiągnąć dzięki wielu godzinom rozmów. Dodawaniu i odejmowaniu treści. Burzeniu i układaniu od nowa. Co z tego wyszło? To już oceni sam czytelnik. Ja wiem, że włożyliśmy w to ogrom energii i serca. Wierzę, że przekazujemy tu coś naprawdę dobrego i wartościowego. Dlatego życzę sobie, aby tę książkę miało na swojej półce jak najwięcej osób. Ona naprawdę może przyczynić się do zmian.

Wojciech Maroszek

Wybierz swój pakiet

Przedsprzedaż książki została zakończona.

Książkę będzie można zakupić w dniu premiery – 13 grudnia 2018.

Boisz się, że zapomnisz o premierze?

Zostaw swój adres e-mail, aby otrzymać przypomnienie o premierze

Nie musisz się obawiać, że zapomnisz o premierze. Rozumiemy, że w nawale obowiązków, może się to zdarzyć, dlatego przygotowaliśmy poniższy formularz. Zostaw nam swoje dane, a powiadomimy Cię o rozpoczęciu sprzedaży książki w dni jej premiery.

Administratorem Twoich danych osobowych będzie Instytut Liderów Zmian S.C. z siedzibą w Warszawie (00-728) przy ul. Kierbedzia 6/92, NIP: 9512232706, REGON: 141163520. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych znajdziesz w Polityce prywatności.

Przedsprzedaż została zakończona!

Do premiery zostało:

Logistyka

Do 18 grudnia książka znajdzie się u Ciebie. Premiera “Ściany” odbędzie się w ostatnim tygodniu listopada. Zaczynamy wysyłkę najpóźniej 14 grudnia.

Po 20 listopada otrzymasz „Ścianę” w formie ebooka, w formacie EPUB oraz MOBI, aby móc zacząć czytać już przed premierą.

Dostęp do modułów Akademii Przekonywania i Sprzedaży Idei, Akademii Lidera oraz Social media – pokonaj opór i wykorzystaj w swojej karierze otrzymasz w ciągu 24 godzin od zakupu książki. Oba szkolenia są w wersji online i otrzymasz do nich dostęp

przez naszą platformę online na adamdebowski.pl

Autorzy

Adam Dębowski

Adam Dębowski

Psycholog biznesu i doradca biznesowy specjalizujący się w zarządzaniu zmianą oraz w psychologii przyszłości.

Pracuje dla kadr zarządzających z takich firm jak Śnieżka, Samsung, Orange, Smyk. Pomaga ludziom i firmom w zmianach ze szczególnym naciskiem na rozwój mentalności menadżerów i pracowników.

Prowadzi bloga o psychologii przyszłości, gdzie analizuje jak technologia i biznes wpływają na człowieka i jak człowiek będzie się odnajdywał w zmieniającym się świecie.

Wojciech Maroszek

Wojciech Maroszek

Dziennikarz i copywriter z wieloletnim doświadczeniem.

Pisał m.in. dla „Forbesa”, „Onetu” i „Business Insidera”, zajmując się tematami szeroko pojętego biznesu oraz zmian na świecie w związku z rewolucją technologiczną.

Prywatnie od lat pasjonuje się psychologią, komunikacją i metodami zmiany osobistej.

FAQ

Kiedy nastąpi wysyłka książek?

Wysyłka książek nastąpi 13 grudnia 2018.

Czy wysyłacie książkę za granicę?

Tak. Jeżeli mieszkasz zagranicą i chcesz kupić książkę skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub napisz bezpośrednio na adres info@adamdebowski.pl

Ile kosztuje wysyłka?

W przedsprzedaży koszt wysyłki na terenie Polski bierzemy na siebie.

W jaki sposób będzie wysyłana książka?

Książka będzie wysyłana kurierem.

W jaki sposób uzyskam dostęp do bonusowych modułów szkoleń?

Poprzez platformę online na www.adamdebowski.pl – przy zakupie książki zakładasz konto na naszej platformie. Logując się (po kliknięciu ludzika w prawym górnym rogu i wpisaniu swoich danych) należy przejść do zakładki “Moje kursy”. Tam zobaczysz dostęp do pierwszych modułów Akademii Przekonywania i Sprzedaży Idei, Akademii Lidera oraz Social Media – pokonaj opór i wykorzystaj w swojej karierze.

Czy można kupić książkę taniej?

Nie. Obecna cena jest najniższą z możliwych. Na ten moment książkę można zakupić tylko poprzez tę stronę. Nie kupisz jej nigdzie indziej.

Na co czekasz?

Zamów teraz, ponieważ już 18 listopada 2018 kończy się przedpremierowa oferta dająca najniższą cenę, darmową wysyłkę, książkę w formacie PDF 20 listopada, podpisy autorów i dostęp do pierwszych modułów trzech szkoleń online.